Nieznane, warte poznania! Yoga Terror

Posted: Maj 16, 2011 by JPoczwarka in warte poznania!
Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Są zespoły, które zaczynają swoją przygodę z muzyką. Rożnie tworzą muzykę. To w domowym zaciszu, bądź w studiu. Co pewien czas będę pisał o takich zespołach, które poznałem i w pewien sposób mnie zadziwiły. Często energię zespołu  widać jest na początku. Pierwszy album jest przeważnie najlepszy, a potem to już… no właśnie (choć nie zawsze) . Słucham rożnej muzyki. Tak, patrze na gatunki, ale jak coś mi się podoba to tego słucham.

Yoga Terror

Zespół, który ostatnio mi podał mój kolega. Zespół pełen energii, robiący naprawdę dobrą muzykę z pogranicza rocka i funku. Zespół o międzynarodowych korzeniach z wokalistą, który doskonale śpiewa po polsku mimo, iż nie jest polakiem . Pierwszą piosenką jaką usłyszałem był Pałac Kultury. Utwór naprawdę energiczny i pozytywny z typowym funkowym basem, elementami tappingu, rytmiczną perkusją i elementami gitary rytmicznej funkowo-rockowej. „Turn the Lights on !”

Drugi kawałek również trzymający poziom, utrzymany w bardziej mollowym brzmieniu, rytmiczny, z chwytliwym tekstem i z masą Energi ! „Bombing it up”

W tej muzyce słychać nie tylko muzykę ale i kulturę w pewien sposób oddają to jak grają i całą pozytywną energię.

Profil MySpace: http://www.myspace.com/yogaterror 

Skomentuj

