Piosenka dnia!

Posted: Maj 31, 2011 by JPoczwarka in Piosenka dnia!
Tags: , , , , , , , , , , ,

Codziennie jest nowy dzień. Zawsze kiedy się budzę otacza mnie pewna aura. Słucham różnych gatunków i tak każdego dnia mam ochotę na coś innego. Nie tylko słuchać, ale i grać. Jako, że nie mam pomysłu by coś ciekawego napisać wpadłem na pomysł pisania  o piosence „dnia”. Dziś rano zainspirowany szybkim i stylowym graniem z lekkim pogłosem, delayem i dobrym masteringiem zachciało mi się też coś takiego pograć.

Joe Satriani – Always with me, always with you

Jedna z popularniejszych kompozycji Satrianiego. Przytłumiona partia rytmiczna, która od intra ciągnie się przez cały utwór. Utwór zagrany stylowo z feelingiem z narastającym napięciem by na końcu wybuchnąć tappingiem. Spora ilość legato i podciągnięć powoduje, iż miło się gra ten utwór. W tle słychać klaskanie i grzechotki które nadają rytm kompozycji.  Teledysk również pełny tajemnic, czarno biały, bez zbędnych wybuchów podobnie jak większość Satcha ;)

Skomentuj

