Strachy na Lachy – Twoje oczy lubią mnie

Posted: Sierpień 28, 2012 by JPoczwarka in Akordy do Piosenek
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Wstęp ( Intro) g d F g x4

Twój niewyraźny głos     g  d
Muska się po pięciolinii     F   g
Śmiejesz mi się w nos        g  d
Chcesz mnie obcyganić      F   g
Czujesz łatwy łup       g  d
Jesteś wszak sprytnym złodziejem       F   g
Nie rzucasz słów na wiatr      g  d
Dobrze wiesz, że już wieje         F   g

Twoje oczy lubią mnie i to mnie zgubi (x4)        g     g    c    F

Ty nie naciągasz strun       g  d
Ty nie walisz w bęben       F   g
Każda jednoznaczność       g  d
Według ciebie jest błędem        F   g
Bojkotujesz konkret       g  d
Wystarczy ci jedynie zarys        F   g
Cóż mi możesz dać?       g  d
Wiśnie, piołun i curry…        F   g

Twoje oczy lubią mnie i to mnie zgubi (x4)      g     g    c    F

(Solo)

Lekko ściszasz głos      g  d
Lekko poprawiasz grzywkę       F   g
„A co ukryłeś tam?”      g  d
Tam mam zaszytą wszywkę       F   g
Tam schowaną mam      g  d
Pamiątkę po innej dziewczynie       F   g
Gram w to jeszcze raz      g  d
Zagram z tobą i zginę       F   g

Twoje oczy lubią mnie i to mnie zgubi   (x8)   g     g    c    F

Skomentuj

