Edyta Bartosiewicz – Ostatni

Posted: Grudzień 21, 2012 by JPoczwarka in Akordy do Piosenek
Tags: , , , , , , , , ,

Intro x2: Dis    B     F     a

Dis    B     F     a
Zatańcz ze mną jeszcze raz
 Dis    B     F     a
Otul twarzą moją twarz
 Dis    B     F     a
Co z nami będzie? – za oknem świt
 Dis    B     F     a
Tak nam dobrze mogło być

B                            Dis                     B
Gdy ciebie zabraknie i ziemia rozstąpi się
Dis
W nicości trwam
B                  Dis
Gdy kiedyś odejdziesz
B                                     g
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też

Dis    B     F     a
Zatańcz ze mną jeszcze raz
Dis    B     F     a
Chcę chłonąć każdy oddech twój
Dis    B     F     a
Co z nami będzie? – uwierz mi
Dis    B     F     a
Tak jak ja nie kochał nikt

B                    Dis               B
Gdy ciebie zabraknie i ziemia rozstąpi się
Dis
W nicości trwam
B                    Dis
Gdy kiedyś odejdziesz
B                                    g
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też 2x

D                            G5
W salonie wśród ciepłych świec
h                       G5
Już nigdy nie zbudzisz mnie
D                        G5
Już nigdy nie powiesz mi
h                     G5
Jak bardzo kochałeś mnie
B                            g
Kochałeś mnie, kochałeś mnie…
Solo : Dis    B     F     a x2

Dis    B     F     a
Czy słyszysz jak tam daleko muzyka gra?

Dis    B     F     a
Zatańcz ze mną, jeszcze raz

B                  Dis                    B
Gdy ciebie zabraknie i ziemia rozstąpi się
Dis
W nicości trwam
B                   Dis
Gdy kiedyś odejdziesz
B                                    g
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też
B              Dis            B
Zatańcz ze mną, ostatni raz
B                                   g
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też

Skomentuj

