Harder Better Faster Stronger na gitarze

Posted: Październik 17, 2014 by JPoczwarka in Twórczość na YouTUbe
Tags: , , , , , ,

Bardzo ładny Telecaster :)

Jak już wcześniej wspominałem, jestem wielkim fanem muzyki elektronicznej. Jak widzę takie aranżację, to aż chce mi się słuchać. Może nie jest to najlepsze wykonanie na YouTubie, ale to wszystko ciekawie ze sobą brzmi. Zauważyłem też, że Daft Punk ma w swoich utworach całkiem ciekawe akcenty. Wcześniej jakoś tego nie zauważałem.

Może i ja kiedyś dorobię się swojego własnego oryginalnego Tele :D

Skomentuj

