Jak zagrać na gitarze: Foo Fighters – Something from Nothing

Posted: Październik 18, 2014 by JPoczwarka in Akordy do Piosenek
Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Nowa lekcja na YouTube!

Tym razem podzielona na dwie części. Dłuższą z komentarzem i krótszą bez komentarza z samą tabulaturą. Oczywiście do obydwu dałem tabulaturę, aby było łatwiej dla uczącego się :)

Sam się w ten sposób w pewnym sensie uczę. Mało tworzyłem lekcji w stylu ” jak zagrać” na gitarze daną piosenkę. Mam motywację na więcej. Być może w przyszłości pójdzie mi to sprawniej, bo dzisiaj była to pewnego rodzaju moja własna nauka.

Przy okazji i wy coś z tego wyniesiecie :)

Wersja „krótka” dla leniuchów:

Oraz wersja „długa”, dla chcących wiedzieć więcej, bądź mający problemy z odczytaniem tabulatury.

Skomentuj

